Advertisement

Russia, Turkey agree to adhere to treaties on Syria | English News

Russia, Turkey agree to adhere to treaties on Syria | English News #ingilizceöğreniyorum #ingilizce #ingilizceöğren
İngilizce haberleri sesli olarak paylaşıyorum. Güncel haberler ile ingilizce öğrenmenin daha ilgi çekici olacağını düşünüyorum. Umarım faydalı olur...

➤➤Skype üzerinden ingilizce özel ders talepleriniz için e-posta adresimden bana ulaşabilirsiniz: smalgnay7@yahoo.com

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
İngilizce
ingilizce dinleme egzersizleri
Altyazılı ingilizce konuşma
Listening parçaları
İngilizce alt yazılı
İngilizce diyaloglar
İngilizce listening egzersizleri
Basit ingilizce diyaloglar
İngilizce conversation
İngilizce dinleme parçaları
İngilizce listening
İngilizce öğrenme
Online ingilizce
İnternetten ingilizce
Pratik ingilizce
Ücretsiz ingilizce
Kolay ingilizce
Learning English
Bedava ingilizce öğrenme
İngilizce ders
İngilizce konuşmak
Videolu ingilizce
Hızlı ingilizce öğrenme
Eğlenceli ingilizce
İngilizce öğreniyorum
İngilizce özel ders

turkey,turkish,english news,english news with english subtitles,english news level 1,english videos,learn english,ingilizce,listening,listening practise,listening english,ingilizce dinleme,ingilizce öğren,ingilizce öğreniyorum,english,english education,english education videos,news,turkish news,russia,russia and turkey,idlib,idlib war,syria war,turkey syria,syria,syria turkey,turkey russia idlib,russia news,syrian news,syria news,

Post a Comment

0 Comments