Advertisement

Onze verre reis van 2020 staat vast! πŸŒ‡πŸ™Š

Onze verre reis van 2020 staat vast! πŸŒ‡πŸ™Š ► In de nieuwste weekvlog openen we een wel heel speciaal pakketje... Verder gaan we naar Rotterdam, hebben we ons eerste dipje & blijkt het allemaal toch mee te vallen met Tony’s ogen!

Latin dance video:

► Met mijn code LAURABRIJDE ontvang je altijd 10% korting op Bodyenfitshop.nl:

► ¡Hola! Leuk dat je op mijn kanaal bent! Ik ben Lau(ra) en woon met mijn vriend Antonio en onze kat Lynn in Spanje. Ik ben gek op reizen, hardlopen, make-up en altijd in voor een wijntje. Op dit kanaal vind je mijn dagelijkse struggles, geef ik je tips voor een happy healthy life (ja, mΓ©t dat wijntje) en hoop ik je vooral een glimlach op het gezicht te bezorgen. Op elke zondag om 7:00 komt er een weekvlog online en elke donderdag om 7:00 een extra video! Denk aan leuke shoplogs, toffe budgetchallenges, Q&A’s, praatvideo’s en nog veel meer!

► Vond je deze video leuk? Check dan ook deze andere video’s!
Lente in Malaga 2019:
Winter in Malaga 2018:
Herfst in Malaga 2018:
Collabs:

► MΓ‘laga tips:
Wat te doen in MΓ‘laga:
MΓ‘laga eettips:

► Volg mij hier op socials:
FACEBOOK:
INSTAGRAM:
BLOG: www.laurabrijde.com

Wil jij ook Spaans leren zoals in mijn vlogs? Dat kan! Volg me dan ook op mijn andere kanaal:

LEER SPAANS MET LAU:

► Geen video’s missen? Abonneer je (gratis!) op mijn kanaal:

► Laat in de reacties een comment achter wat voor video's jullie nog meer willen zien! Voor business email naar: info@laurabrijde.com

► Wil je mij iets sturen? Dat kan!
Talpa Social t.a.v. Laura Brijde
Rietlandpark 333
1019 DW Amsterdam

Laura Brijde,MΓ‘laga,Spanje,Emigratie,Nederland,Purmerend,Amsterdam,Antonio,Brijde,Vlogger,Blogger,Gezond,Lifestyle,Hardlopen,Fit,Student,Laura Brijde Spanje,Spaans leren met Laura,Laura Brijde hardlopen,Laura Brijde eetdagboek,yt:cc=on,LA,vakantie,reis,onze reis gaat naar,

Post a Comment

0 Comments