May Result - Mesec je sad sa nama...... DISCLAIMER: The following song, and all its contents does not belong to me. It is property of May Result & Rock Express Records and all its subsidiaries. The purpose of the post is to share the music without any economic or social intentions. All copyrights are holded by label and the band.

Band: May Result
Album: Svetogrđe
Year: 2004
Format: Full-lenght
Origin: Serbia
Label: Rock Express Records ( rockexpr@eunet.rs )

Lyrics:

Propast hrišćanske lažne biti
počiva na oštrici mača Čorta.
I ovaj kamen mesom kopnjen
čuvaće zemlju od krsnoga roda.

Mesec je sad sa nama
vlašići gospodare svodom.
Crna božanstva vladaju
našom sudbom i grobom.

Ja, držaću mač ka njima!
ja, pagansku krv ću liti!
ja, skrnavitelj "svetog" krsta!
ja, demonsku snagu piti!

Mesec je sad sa nama
iskrene snage vrh.
Svrgnimo hrišćanskog gada!
Balčak u ruci il' smrt!

Morana je sad sa nama
šuma je naš dom.
Bes, tame vladar
spaliće hrišćanski rod.

May Result,Mesec je sad sa nama,Slavic paganism,Death,Blasphemy,Serbian Black Metal,Svetogrdje,Svetogrđe,Sacrilege,Kozeljnik,Dušan,Glad,Milan,Urok,Rastko,Ilija,The Stone,666,Darkness,Aleks Agares,Zvijer,Nefas,May Result in Blood,Stone To Flesh,